Dette blir en vanskelig jul savnet etter en som ikke er blant oss blir større når det er jul.

 

 

 

Ja julen er jo ikke noe jeg gleder meg til uansett å i år blir det enda vanskeligere enn andre år, ja savnet etter noen du har mistet blir enda vanskeligere da en høytid som man samles både familie og venner så man får jo gjøre det beste ut av det. Skal jo sitte alene som jeg pleier på kvelden noe som jeg syntes er greit men ikke topp men sånn er det jo blitt og kommer alltid til å bli så det er jeg vant til.

 

De siste årene så har jeg hatt min mor på sykehjemmet men som fleste som har følt bloggen min veit så døde hun i januar, vi pleide og kose oss på formiddagen med kaffe og kake vi gikk også noen turer inne på huset der oppe var og så på og hørte på korpset spilte julen inn og det var veldig koselig. Denne julen blir det ikke en slik koselig formiddag på julaften, da må jeg bare finne noe annet og gjøre da blir det vel til og gråte en skvett og gå turer med lille Elvis gutten noe som alltid koselig og gjøre. I år har jeg også tenkt til å gå en tur i byen på kvelden og nyte alle de fine lysene, ellers så skal jeg se på tv og skrive blogg sånn som jeg pleier er jo ikke så mye annet å gjøre.

 

Får håpe at det er noen i familien som kanskje ringer meg og ønsker meg en god jul, det er ikke noe jeg forlanger for jeg veit jo ikke om det skjer jeg skal i allefall ringe til mine to god gutter for det har jeg faktisk avtalt med deres foresatte så det skal jeg gjøre.

 

Skal lage mine egne nye tradisjoner når det gjelder julen for den kommer til å bli slik som den er i år resten av mitt liv, skal nok prøve å ta en tur ut på gravlunnen å tenne lys på formiddagen er ikke sikkert det går i år har enda ikke vært der enda så det hadde nok vært på tide.

 

Denne saken må jeg bare jobbe med er ikke så enkelt veit ikke hvordan jeg reagerer når jeg kommer ditt ut, savnet etter henne som var limet i familien.

 

Livet må jo gå videre men det er ikke enkelt, alle reagerer og sørger på forskjellige måter sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg