Dette blir en hard helg, men det får bare gå.

 

 

 

Ja dette blir en beinhard helg, nå er det  sikkert mange som lurer på hva jeg mener. Jeg lovet å aldri skrive om min økonomi lenger, men når det er så lite at det ikke holder til paracet og knekkebrød en gang ja da blir det en hard helg når smertene kommer og det gjør de hele tiden men jeg får bare overleve dem til mandagen selv om jeg veit det blir hardt når det gjelder maten så er det ikke noe farlig.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer
      1. Takker så mye har nå vært og handlet inn medisin og litt mat, en god helg ønskes til deg og dine.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg