Dette ble en lang natt, har enda ikke funnet roen.

 

 

 

 

I natt så blir det sofaen på meg i natt for jeg har så vondt i kroppen at jeg ikke finner noen god stilling i senga, det klarer jeg på sofaen for den er så god og ligge på så kanskje det blir noen timer på øyet. Å den søvnen jeg ikke får i natt den får jeg ta dagen til hjelp, er ikke bra det heller for da ødelegger jeg nattesøvnen for neste natt. Å det må jeg prøve å unngå for jeg skal jo gjøre noe på mandag og da må jeg opp tidlig, så jeg skal prøve å unngå og sovne på sofaen på dagen i morgen i allefall ikke sove etter klokken 14.00 i morgen for da er det gjort.

 

Ønsker dere alle en riktig god natt, håper dere har fått sove i natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Veldig trasig og ikke få sove. Spesielt pga smerter.
      Jeg har ett godt sovehjerte, men har en mann som sliter. Ikke så enkelt.
      Ønsker deg en fin dag uansett.

      1. Ja det er veldig trasig men da blir det kanskje lettere å få sove til natten igjen, har vært mye ute i dag kom inn for en time siden.

        Jeg har normalt godt sovehjerte, men har også søvnproblemer så det er jo en dårlig variant den siste.

        Nei det er ikke enkelt å slite med søvnen, det veit jeg mye om så har medfølelse med mannen din.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    2. Oj så trasig da..søvn er viktig, håper det går bedre nå. Stakk abre innom for å lese, men må jo ønske deg god bedring da!

      1. Ja det er veldig trasig, jeg tok meg en lang tur i dag kom inn for en time siden. Da blir det lettere å få sove til natten igjen.

        Er kjempekoselig at du stakk innom hos meg, det blir sikkert veldig bra etter hvert er bare slik noen ganger.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg