Det var ikke dette været jeg ønsket, det snør som bare pokker.

 

 

 

Dette bildet ble tatt for over en uke siden, nå er det dobbelt så mye som ligger på dette bilde.

 

Jeg har vært glad i vinteren men nå er det snudd for det er ikke slike vintere som det var da jeg var liten, nå er det mer sånn en dag snø den andre er  det regn. Er blitt slik at vinter kan utebli for min del, og det er nok flere med meg det er jeg sikker på..

 

Turen i dag gikk jeg litt tryggere enn noen gang denne vinteren, kjøpte meg brodder i går så i dag kunne jeg gå igjennom byen for jeg var å byttet bandasje og sår stell på legesenteret. Alt så bra ut med operasjonssåret var godt å få det gjort, fikk også satt på en ny bandasje og den ble ikke satt på så stramt neste uke skal stingene tas videre løp veit jeg ikke hva som skjer.

 

Det har også vært mye avslapping også for i dag har jeg vært veldig sliten, så det har også vært noen timer på sofaen det var veldig godt i dag.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det var kjempegodt å få tak i de broddene de har godt grep, må bare venne meg til at jeg godt grep under beina.
        Var veldig godt å få byttet og vasket det operasjonssåret og ny bandasje som ikke er så stram.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Masse god bedring til deg..
      Vinteren er ikke som før, det er sikkert og visst.
      Gå pent og vær forsiktig i dette føret, god klem fra meg.

      1. Takker så mye for det, det går litt bedre nå men den er dovnet bort på grunn av hevelsen.
        Vintrene nå til dags er langt unna de som vi hadde som barn.

        Det er jeg har tatt skrekken så jeg er veldig forsiktig selv med brodder.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg