Det var en fin dag, vært mye ute.

 

 

 

 

Ja det har vært en fin dag vær har vært helt utrolig fint, det første jeg gjorde i dag var å gå opp til ei venninne av meg drakk kaffe og skravlet. Gikk så opp i butikken for henne så hun fikk handlet litt, og jeg fikk pantet flaskene som jeg har funnet den siste måneden det ble en bære pose og tretti kroner. Så gikk jeg meg en lang tur ut i skog og mark jeg hadde ingen mål og mening bare bevege seg innover i skogen, det var en kjempe fin tur men en ting jeg glemte jeg selvfølgelig å ta bilder av alt det fine jeg så derfor så skal jeg heller ikke skrive noe om det.

 

 

På tur hjem fra skogsturen så fant jeg to bæreposer med tomflasker, å det på en time på vei hjem å det er rekord denne våren. I morgen skal jeg ut for å se om jeg finner enda flere, det er jo ikke sikkert jeg finner noe men det er jo også meldt regn i morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg