Det var deilig å komme ut i friheten.

 

 

 

Ja det var kommet en del snø i går men det gjorde det jo veldig mye renere og ikke så glatt som det var før jeg ble syk, er jo ikke frisk enda men det var god og komme opp til venninnen min på kaffe og skravling og å handle for henne som jeg pleier. Var også innom legekontoret i dag det viste seg at jeg hadde fått en halsbetennelse, skal hente antibiotika på mandagen har ikke mulighet før da grunnet mangel på kroner men det går nok fint for min del.

 

Skal ikke skrive så mye mer om det nå, eneste som gjorde meg glad var at PCR testen var negativ.

 

Nå skal jeg lage meg en nudelsuppe sånn at jeg får i meg litt mat, så tar jeg meg litt is til dessert en helt vanlig vanilje is med karamellsaus det syntes jeg er kjempegodt. Da får jeg i meg litt næring i dag også, for det har ikke vært så mye annen mat jeg har fått i meg i dag ett knekkebrød med ost det er alt. Håper bare matlysten kommer snart tilbake.

 

Nå ser jeg på farmen og det skal velges førstekjempe i kveld, håper det blir en guttekamp at han Adam blir valgt i kveld men det har jeg ikke troen på.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ikke stygt ment, men tror du kan droppe antibiotika på mandag. Jeg fikk kraftig lungebetennelse og da sa legen til meg jeg kunne velge om jeg ville ta antibiotika. Fikk utskrevet, men hentet aldri på apoteket pga legen så jeg kanskje ble frisk 24 timer tidligere hvis jeg tok antibiotika. Med muligheten for antibiotika-resistens bør en være forsiktig, men samtidig høre på hva legen sier i hvert tilfelle, legene har også blitt mer restriktive til å skrive ut antibiotika. Så du må gjøre som du og legen har blitt enig om!

      Godt å høre du kom deg både ut og på besøk! Sånn hjelper også på tilfriskningen! Litt is og annen mat en får ned er lov når formen er dårlig. Håper du får en fin kveld, klem ❤

      1. Jeg velger å høre på legen min som sa at jeg skal ta dem for det vil hjelpe meg og den autoimmune sykdommene jeg har, så jeg skal hente dem på mandag og ta dem for det var det vi ble enig om.

        Ja det var kjempegodt å komme meg både ut og kom meg på besøk til venninnen min har savnet de gode samtalene vi to har, ja det hjalp mye bare å komme meg opp til henne og ut litt.

        Det var kjempegodt med nudelsuppe og litt is. Kvelden har vært fin.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Da skal du ta de, sånn som dere ble enig om! Ikke noe å lure på. Er forskjell på om vi har andre underliggende utfordringer som gjør at antibiotika er beste løsning. Satser på at morgendagen blir god for deg, og at matlysten er på vei tilbake ❤

      1. Ja jeg skal ta den når jeg får hentet dem på mandag, dagen i dag har vært lik går dagen og matlysten venter jeg enda på.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Halsbetennelse er noe herk, og skjønner godt at det som hjelper er antibiotika. Fikk selv lungebetennelse og det som hjalp var antibiotika for og bli bra igjen. Ønsker deg god bedring.

      Synd det som skjedde i Farmen i går, men Kjersti begikk en tabbe, hun skulle ikke ha sagt det til Dorthe da sistnevnte var snar å løpe til Niklas. Tro hvem hun velger til andre kjempe i tvekampen. Ta Ingrid eller Sophie, og komme inn igjen. Hadde håpet på at Adam skulle bli valgt.

      Godt at dagen ble fin med å dra til venninnen din og handle litt. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja halsbetennelse er ikke noe godt, og jeg fikk resepten med meg så jeg kan hente det på mandag så kanskje jeg blir kvitt den en gang.
        Takker så mye.

        Ja der gjorde hun Kjersti en bommert, kunne jo tatt Øyunn også så er hun sikret å komme inn igjen men alle de unge kan jo overraske så sikker er hun ikke uansett hvem hun velger. Jeg hadde også håpet på at han hadde valgt Adam men han ville vist ha han der for han mener at han kan slå han hvis han er uheldig å bli første kjempe så kunne han velge han sånn at han hadde en han kunne slå ut.

        Ja det ble en fin dag i går og ikke minst i dag også, var oppe i butikken og handlet for venninnen min i dag også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg