Det snør og det snør og vi snør nesten ned.

 

 

 

Ja nå har det snødd i ett siden nyttårsaften, ønsker nå at vi får noen timers opphold det er det minste jeg ønsker meg men det er en av de tingene vi ikke kan styre.  Har da vært på tur i dag også i snøværet, det første jeg tenkte hvor i alle dager er gangveien jeg fant den ikke så jeg gikk i veien der var det i allefall brøytet en gang på morgenen. Der gangveien skulle ha vært var det snø langt oppe på leggen, med andre ord ikke gangbar for min del.

 

I dag var det ingen flasker å finne men det er jo ikke så rart vært lite folk ute, så da er det bare å klare seg med det en har det skal gå fint fram til fredag får penger inn på konto på mandag og det går helt fint er bare å velge bort noen måltider og det er ikke første gangen i livet jeg gjør det.

 

Nå skal jeg avslutte her før jeg skriver meg helt bort.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Blir verre med den kulda, vi har lite snø men kaldt. Kulda er verst. Endelig er det vanlige dager igjen. Rydder vekk jula i slutten av uka. I morgen blir det handletur, og skriver liste i kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg syntes råværet og snøværet er verst, tørr kald luft er bedre for min del. Jula er ryddet bort for lengst for min del. Var og handlet noen små ting i dag, skal skrive handleliste på søndag for mandags handlingen som er ukes handlingen min.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg