Det snør det snør så lenge det varer.

 

 

 

I dag når jeg sto opp så snødde det jeg syntes det er veldig koselig med snø jeg, men slik som det har vært de siste årene så pleier det ikke å vare det pleier å gi seg så kommer det regn. Så da kunne det ha ventet til i morgen med å snø for da har jeg fødselsdag, det er en dag jeg hadde ønsket det hadde snødd på for det minner om da jeg var liten. Men det kan jeg jo bare drømme om ser det ut til, men man kan da ikke få ønskene  sine oppfylt med dette rare klimaet vi har fått nå for i går til morgenen så hadde vi tre cm med is overalt for det hadde regnet når det var kulde grader. Det gjorde det i fjor på bursdagen min 5 kuldegrader å det regnet, ja været får en heldigvis ikke styrt å det er jammen godt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg