Det ser ut til å bli et uvær uten side stykke, jeg kan ta feil men det tror jeg ikke.

 

 

 

Det er ganske kull svart rundt meg for øyeblikket, men det begynner å bli mørkt naturlig også men himmelen var meget svart før det ble helt mørkt. Jeg håper ikke på tordenvær for det er en værtype som jeg er dritt redd, har opplevd at lynet kan ta liv så det er jo det jeg er redd for ikke smellene de får vi som en lyd bare.

 

Og hvis det begynner å lyne å tordne så logger jeg bare av og drar ut alle kontakter til data og tv, for det er ting som jeg ikke vil ha ødelagt nå. Ja tv også enda det går fotball kamp på tv, så da blir det tidlig kvelden her vis det begynner det været jeg tror kommer jeg håper jeg tar feil men det tror jeg ikke.

 

Ønsker dere alle en god kveld og natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Det har ikke begynt og nå ser det ut som det trekker seg mot Telemark, men det kan jo være at det kommer tilbake hadde jo vært en stor drøm at det bare forsvinner unna her i en fart.
        Nei det er ikke greit med slikt uvær, det er en vær type jeg ikke unner noen.

        Klem fra meg til deg.

      1. Å ja tusen takk for tipset, det skal jeg sjekke med en gang jeg er ferdig med å svare deg. tar litt tid for jeg ser faktisk ikke det jeg driver med noen ganger.

    1. Her har det vært et voldsomt regnvær, med lyn og torden. Men det varte heldigvis bare kort, det virket som vi bare var i utkanten av uværet. Kjekt med den lynlinken, der ser jeg at det trekker nordover, innover Innherred og Beitstadfjorden, og at fronten på uværet faktisk såvidt har passert Steinkjer. Interessant, når det nå har blitt oppholdsvær her. 🙂
      Håper du får en god natt, Aud-Marit.

      1. Ja det var litt torden her også men som dere vi lå i utkanten av uværet for det var lite her, og godt var det for jeg liker meg ikke i tordenvær. Ja det er kjempe kjekt med den lynlinken, for da kan en se hvor været er.

        Jeg har hatt en kjempe fin natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg