Det regner og jeg har planlagt å krype til sengs.

 

 

 

 

Det regner som et lite helvete ute så nå blir det hålkeføre ute, jeg skal ikke ut jeg har faktisk planlagt å krype til sengs snart. Men jeg har ikke for vane å planlegge noen verdens ting, når jeg planlegger noe så går aldri noen verdens ting etter planen. Akkurat denne planen skal jeg holde for nå er jeg så trøtt at jeg nesten ikke klarer å holde øynene oppe lenger, så da er vel det lureste å gjøre som planlagt.

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype under dyna for noen timers søvn, det blir utrolig godt så blogges vi i morgen for det blir nok dårlig med tur i morgen for de er så dårlige til å stø rundt omkring.

 

Så i morgen så er det nok noen som blir lei av  meg, for da blir det nok mye mer blogginnlegg enn i dag.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.
      Vi får vist regn til uka.
      Trenger det nå.
      Det er jo ikke så lenge siden snøen kom her.
      Blir ikke så glatt her da det er lite snø.
      Gleder mæ til vinteren er over.
      Selv om det har vært lite snø så har det vært kaldt den siste måneden.
      Klem fra mæ

      1. Ja det er kjedelig med dette regnværet, her er det faktisk fullstendig hålke og de veit jo ikke hvordan de strør her i kommunen.

        Jeg gleder meg også at vinteren går over til vår for det er jo ikke god gammeldags vinter lenger.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg