Det regner og er kjølig, det er søndag og pleier å være min store turdag. Nei ikke i dag da.

 

 

 

På søndager pleier jeg å gå meg en lang tur for å samle tomflasker for å spe på matbudsjettet , det kommer ikke til å skje i dag for det er litt for vått og kjølig til det. Med det været vi har i dag så er det bedre å holde seg inne, det har blitt litt slik etter at hunden min Elvis måtte forlate denne verdenen sånn ble det bare, må jeg ikke ut så gjør jeg ikke det har jo ingen som må ut minst tre ganger om dagen lenger. Da må en prøve å finne på noe annet å gjøre, frister ikke mye å gå ut i dette været er jo ingen som savner meg på slike dager som i dag ja på en søndag er det ikke det.

 

Ingen ting er åpent så da må en også finne seg ett annet liv på helgene og det er ikke enkelt så da holder jeg meg inne, så gud som jeg gleder meg til mandag å en ny uke for da er det noe for meg også som er åpent.

 

Istedenfor å samle tomflasker så har jeg funnet ut at jeg kan tjene noen ekstra kroner på bloggen med klikk klikk, men da blir det veldig mye reklame på bloggen min så jeg håper ikke det jager bort dere som leser den.

 

Slik er det noen ganger at en ikke ser noe annet enn det mørke i livet, ser ingen lysning i skrivende stund så da får dere bare bære over med meg på slike dager.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Hei.
      Helt greit, det er jo frivillig å klikke seg inn så det skal du bare legge ut.
      Vurdere å kjøpe den robotstøvsugeren litt lengre oppe. Noen som skal få den i julegave.

      1. Takk for tilbake meldingen på at det er greit å legge ut klikk.klikk.

        Det blir en kjempefin julegave til den som får den, så koselig at du titte innom på den.

        Ønsker deg og dine en kjempefin søndag.

      1. Her har det regnet mye av dagen eller man kan vel kalle det yr, nattefrost har vi ikke hatt enda tror jeg. Jeg har kost meg på sofaen mer eller mindre i hele dag er jo ikke så mye annet å gjøre.

        Ønsker deg og dine en riktig god søndagskveld.

    2. Legg ut reklame, du. Jeg klikker ivei, og håper det blir litt inntekt til deg.
      Det frister ikke å gå tur alene når det ikke er særlig til vær ute. Men har du vurdert å skaffe deg en ny hund? Du trenger ikke starte med hvalp, det finnes voksne omplasseringshunder som trenger et nytt, godt hjem.

      1. Jeg har vurdert det slik at jeg ikke ønsker å skaffe meg en hund nå, jeg låner heller hunden til noen som bor i nærheten.

        Ja det blir noen ekstra kroner på denne reklamen som jeg legger ut.

        Nei det er ikke fristene å gå tur alene i regnet, det fristet ikke i det heletatt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jeg sier som de andre. Legg ut klikkreklame, for dette er din blogg, og da gjør du akkurat som du vil 🙂

      Selv har jeg ikke lært meg slikt enda.

      Hos oss skinner solen i dag, og det er kjempegodt. Det er meldt 18 grader. Deilig 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Det er ikke vanskelig det da jeg kan forklare deg hvis du vil det da, for da kan du også tjene noen kroner på bloggen.

        Her har det vært grått å litt vind, jeg syntes det har vært kjølig jeg da ikke over 12 grader. Unner dere fint vær så kos deg med det så lenge dere har det, for det kan snu fort.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg