Det og finne noe en kan skrive om er vanskelig enkelte dager.

 

 

 

I dag så har jeg hatt så mange tanker som har surret rundt i hodet, så det har vært utrolig vanskelig og holde konsentrasjonen på det en skal skrive om så dette ble mitt første innlegg i dag. For hver gang jeg startet et innlegg om et tema så endte det opp med at jeg skrev om alt annet enn det jeg egentlig skulle skrive om, så det ble ikke noe ut av noe jeg skrev for det ble bare rot så det ble slettet og jeg kuttet ut det å skrive et innlegg eller tre som jeg hadde planlagt for i dag.

 

Det er nok flere enn meg som har hatt det slik fra tid til annen,  så i den båten er vi alle en dag eller to det er godt vi ikke har dette som det eneste inntektskilde for da hadde det vært mange måneder uten en eneste krone inn på konto og ikke mye mat på bordet heller.

 

Jeg forstår bare ikke hvordan disse toppbloggerne våre klarer å finne noe og skrive om hver dag, for de har jo dette som jobb jeg veit jo at de har gode samarbeidspartnere og sponsorer som de også skriver for som de også tjener på. Men det er mange som mener at det og blogger ikke er en jobb, de som sier det veit ikke hva de snakker om. De som sier slike ting burde lage seg en blogg og prøve selv for det er ikke så enkelt som dere tror det er, dere må jo holde bloggen oppdatert hver dag opptil flere ganger om dagen.

 

Gjør det i et år så kan dere se om det er så enkelt som dere tror, for det er faktisk ikke så enkelt som dere tror.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!!

3 kommentarer
    1. Hehe, jeg skal ikke blogge. Aldri! Jeg er sikkert for makelig anlagt. Jeg strikker når armene er sånn noenlunde ok,- behøver ikke tenke så mye da.
      Du vet, det kalles skrivesperre, det du får. Forfatteres store skrekk, hjernen vil ikke. 🙂 Ta det som et tegn på at kanskje en fridag eller to er ok. Jeg tror ikke man alltid behøver tvinge skriverier frem bare for å få et innlegg i bloggen.

      1. Ja jeg veit det er skrivesperre jeg hadde i dag, og da satte jeg meg ned og strikket litt jeg også. Jeg tar pauser fra bloggen en gang i blant, bare fram til kvelden ikke en hel dag.

    2. Det e sant. Det e vanskelig å sette seg ned å skrive. Og særlig når det er så mykje annet du heller kunne gjort. Og så har vi sånne dager som du forteller om her. Og da er jo skrivingen håpløs. Lett å havne på sofaen med fjernkontrollen da.

      Håper du får en fin uke. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg