Det jeg har gjort i dag er ikke så mye annet enn det jeg pleier, ingen annen forberedelser til i morgen.

 

 

 

Jeg har ikke gjort noen forberedelser til morgendagen den tar jeg som den kommer, blir jo vekket tidlig i morgen for det blir avfyrt kanoner klokken 07.00 i morgen og det er vel det eneste som beviser at det er 17.mai.

Blir jo ikke noe annet som skjer som normalt, får jo håpe at en ser ett korps eller to i morgen for da har det vært en koselig 17 mai for min del jeg har selv spilt i korps fra jeg var 7 år gammel til for 5 år siden da jeg spilte for siste gang. Jeg skal feire dagen helt alene ved å se mest mulig på tv, skal jo også ut å gå tur håper da på å møte korps for da er den dagen reddet.

 

Ønsker dere alle en riktig god 17 mai og en ting jeg vil si ikke stress så altfor mye, du fortjener å ikke være dødssliten i morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg