Det har vært godt med helg, er mest glad i hverdager.

 

 

 

I dag så sto jeg opp klokken 06.00 så jeg var ikke så tidlig opp som på lørdag, og spise det orket jeg ikke før klokken 10.00 så jeg tok meg bare en kopp kaffe på morgenen.

 

Har sett mye på tv i dag har ikke hatt lyst til å bevege meg ut, ja angsten har vært så sterk at jeg ikke har orket å gå meg en tur en gang.

 

Det jeg har gjort er å skrive handlelisten til i morgen, å så er det bare å håpe at de ikke har gått tom for de varene jeg ønsker å må ha i hus da. Var innom på KIWI i går og da var det nesten ikke husmann knekkebrød igjen og mye av de billige produktene jeg pleier å kjøpe var de også nesten tomme for, ja folk har begynt å hamstre ting og varer skjønner jeg men nå er vi nesten der vi var dagene og ukene etter 12 mars 2020 jaja har de ikke de varene i butikken blir det en billig handletur for jeg handler ikke de dyre produktene jeg handler bare first prise varer.

 

Jeg har ikke planer om å hamstre for blir det krig her så blir det atomvåpen krig, og da trenger jeg ikke den maten uansett så jeg kjøper bare det jeg trenger for uka.

 

 

Lag dere en så fin søndagskveld som mulig.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg