Det har vært en utrolig deilig dag.

 

 

 

Det har vært en herlig å avslappende dag jeg startet dagen med og lese de faste bloggene, jeg drakk også kaffe og spiste litt noe som jeg må gjøre for å ta mine medisiner for leddgikta sånn er det bare. Så bar det ut på morgentur med lille Elvis gutten min, det ble en vindfull tur holdt på å blåse bort.

 

Så gikk vi hjem og da endte jeg opp på sofaen, og der sovnet jeg men det gjorde faktisk ingenting for jeg forsømte ingenting eller noen for det er jo bare meg og han lille Elvis å han lå jo helt inntil meg og sov han også. Men det var kjempe bra at venninna mi ringte og lurte på om jeg kunne ta en tur opp til henne for en kopp kaffe, og det gjorde jeg så der satt vi og skravlet og drakk kaffe så gikk jeg opp i butikken for henne  så hun fikk handlet inn det hun skulle ha.

 

Nå er jeg hjemme igjen ja det skjønte dere vel for det er ikke lett og blogge fra telefonen og gå med en hund på samme tid, får bare håpe det blir en stille og rolig kveld og ingen snekring og bråk fra den kanten.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

7 kommentarer
    1. Hørtes ut som en fin dag, og jeg må også starte dagen med kaffe til frokosten de dagene jeg ikke trener. De dagene jeg trener drikker jeg ikke kaffe før etter jeg kommer hjem, for drikker jeg kaffe flyr jeg på WC 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin onsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Det var kjempe deilig og ha en sånn dag en gang i blant. Ja kaffe er veldig vanndrivende den går rett igjennom, men jeg klarer meg ikke uten kaffe.

        Ønsker deg og dine en riktig god og koselig onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. Koselig dag 😀 Sånn skal det være 🙂 Rolige tider her også, skjønt har fart over gulvene og rydda bort en del av jula. Men treet og en del nisser får stå til over helg 😀

      1. Ja det er god med slike dager, jeg rydda vekk jula 3 dag jul jeg. Hadde bare framme tre nisser og ett lite kunstig ferdigpyntet juletre uten lys.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg