Det har vært en lang dag, mye rare tanker om meg selv og livet.

 

 

 

Ja det har vært en lang dag men jeg har brukt dagen på ryggen i sofaen, har der ligget og sett på tv og tenkt mye igjennom livet og hvordan det er blitt. Og så har jeg tenkt igjennom hva jeg og min eldste sønn skal gjøre i morgen, jeg skal ha samvær med ham i morgen vi skal i alle fall  på bymisjonens kaffe og spise og kose oss. Og så tar vi det som det kommer han må jo få bestemme litt han også for han blir jo 18 år til sommeren, jeg syntes disse 18 årene har gått kjempe fort  syntes ikke det er så lenge siden jeg var på føden og fikk ham.

 

Men så kom det mange vonde tider, så kom tårene for jeg tenkte på ja hvordan livet mitt er blitt. Det er ett ensomt liv jeg har fått  men så tenkte jeg at det er min egen skyld at det er blitt sånn, det er jo ikke det men tankene var der.

 

Jeg har flere ganger i dag tenkt er jeg ikke verdt å ha det bra over tid, mitt eget svar var faktisk nei til det spørsmålet men nå så er svaret mitt ja jeg er verdt å ha det bra.

 

Nå sitter jeg og venter på finalen i farmen kjendis,  blir spennende å se hvem som vinner.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Jeg veit det men det er vanskelig å se det selv noen ganger, sånn er det bare noen ganger. Jeg har kost meg veldig i dag den gutten er bare helt herlig ja det er begge to ingen forskjell der.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Kos deg masse med sønnen din i morra! Mange vonde tanker som må tenkes! Vanskelig å tenke at en sjøl er verdt noe, men det er du! God klem <3

      1. Jeg koste meg så veldig og det gjorde han også, mine to gutter er helt vidunderlig å være sammen med. Ja det er virkelig mange vonde tanker som surrer rundt i hodet som en evig karusell. Det er veldig vanskelig å se at jeg er verdt noe enda jeg veit det selv.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du koser deg masse i dag med sønnen din. Trond vant i Farmen i går. Var faktisk glad for at Sofie vant melkespann.
      Er vonde tanker du sliter med, men vi mennesker er flink til å snakke oss selv ned. Du har mange gode egenskaper og sett deg et lite mål som du klarer. ❤️

      Fredag skal jeg til tannpleier, men på lørdag knakk en tann så må nok tannlegen sjekke. Ikke gøy men sånt som skjer. 😉

      1. Jeg koste meg noe veldig, det gjorde gutten min også.
        Ja hurra han Trond vant farmen, godt at hu Sofie vant melkespann konkurranse.

        Ja er mange vonde tanker man må tenke, vi er veldig flinke til å snakke seg selv ned. Har kanskje det jeg skal sette meg ett mål som jeg klarer pluss det store som jeg har ett år på å nå. Huff det med tannlege er jo veldig dyrt, håper du ikke har for mye vondt i den tanna som knakk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Gode du Aud Marit! Livet er som en berg og dalbane..Og selvfølgelig fortjener du å ha det bra! Men er vel slik for de fleste, at vi har dårlige dager og dårlige tanker om oss sjøl. Men du har jo født 2 gutter, er ikke alle forunt å bli mamma. Og selv om du ikke ser dem så ofte, er de da dine barn! Vær stolt over det da! Fin ettermiddag og kveld til deg, tenker du har kosa deg med sønnen din i dag jeg! Klem

      1. Ja livet er en karusell eller en berg og dalbane, man har gode å dårlig dager det er ikke så greit det er mange av de dårlige etter hverandre. Ja jeg har født to gutter men føler på nederlag at jeg ikke klarte dem alene. Jeg koste meg veldig med sønnen min i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg