Det har vært en kjempefin uke til nå.

 

 

 

 

Startet uka med å handle inn det jeg trengte fram til tirsdagen til uka, og gikk tur i snø/regn på ettermiddagen.

 

Tirsdag så møtte jeg Bunny på stasjonen vi gikk på kafe skravlet og lo, er alltid koselig og være i lag med han skulle tro at vi har kjent hverandre lenge. Etter turen på kafe så gikk vi bort til bingoen, jeg er noen ganger der og det er alltid like koselig med både kundene og de som jobber der. Spennende er det også jeg vant to ganger, noen hundrelapper ble det.

Fulgte han tilbake til stasjonen etter vi hadde spist en mat bit, Bunny hadde tenkt å ta toget men det gikk ikke han måtte ta buss er slik mange ganger her sånn er det med jernbanen er alltid noe der syntes jeg da.

 

Jeg fikk også to fine bilder som Bunny har malt som noen hadde bestilt fikk ikke med meg navnet på hvem, glemt å ta bild av dem det må jeg gjøre i morgen for nå er det for dårlig lys i leiligheten min slik at det blir noe gode bilder.

 

 

Onsdag så gikk dagen med til det jeg pleier, var også oppe hos venninnen min for en skravle stund var også i butikken for henne og handlet inn litt til påske. Jeg har ikke handlet inn så veldig mye til påske, handlet inn det jeg pleier å ha til en helt vanlig uke.

 

 

Er ikke så glad i disse hellig dagene når vi har så dårlig vær det regner, har gått meg tur i dag også fant noen flasker på denne turen.

 

 

Lag dere en fin kveld og en god påske.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

8 kommentarer
      1. Å tusen takk de to kaninene har jeg hatt mye glede av, det kommer ett innlegg om dem i morgen har helt glemt bloggen i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Er så koselig at Bunny kom til deg, og det ble tur på bingo. Moro at du vant. Dere treffes vel flere ganger. Dumt at ikke toget gikk tilbake igjen og måtte ta buss. Er vel sånt som skjer av og til.
      Butikken har åpent i morgen, må innom når vi kjører til vogna. Skulle egentlig til grensen, men vi er ennå ikke helt i slaget etter forkjølelsen. Satser heller på en tur til sommeren. Fortsatt god påske. Klem til deg fra meg.

      1. Det var kjempe koselig, ja disse togene er det trøbbel med titt og ofte er jo en grunn til at det er venterom på stasjonen pleier jeg og si haha. Ja butikkene er oppe i morgen jeg skal ikke handle noen vedens ting i morgen, tar ukehandelen på tirsdag jeg skal vist handle litt til venninnen min. Dere får kose dere i vogna ja det er vel ikke så enkelt å komme seg til grensen nå på vinteren/våren, det tar tid med forkjølelser den slipper liksom aldri taket.

        Ønsker deg og gubben en riktig god påske.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg var på bingo med bunny, du veit hva det er vel bingo får jeg håpe etter de tre spørsmålstegnene.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg