Det har vært en kjempefin dag som jeg kan leve lenge på.

 

 

 

 

På slike fine samvær med mine barn dem kan jeg leve lenge på, i dag så var dagen kommet for ett samvær med min yngste sønn vi var og bowlet og koste oss. Jeg tok mange fine bilder så jeg har noe å se tilbake på når dagene blir tunge, og jeg kommer ikke til å legge ut disse bildene her eller andre steder dem er bare for meg som gode minner.

 

Og så satt jeg og så på de to semifinalene som ble spilt i håndball EM i kveld, det blir bronsefinale mellom Montenegro og Frankrike ja Norge klarte å slå Frankrike med hele 8 mål. Selve finalen så er det Norge og Danmark som skal spille, da er det litt mer moro og spille for den kampen kan bli veldig tett og jevn da er det bare å håpe at Norge trekker det lengste strået og tar gull igjen og så håper jeg at Montenegro slår Frankrike sånn at de kan komme litt ned på bakkeplan igjen de har vært veldig høye på seg selv når det gjelder håndball både på damesiden og herresiden.

 

 

Nå er det julefilmer som går på tv fem må jo få noen slike med meg, for da får jeg kanskje litt julestemning er vel litt tidlig for jeg ønsker meg litt snø nei mye før julen ringer inn. I allefall ett lite hvitt teppe for ellers er det ikke jul i mine øyne, da blir det som det pleier bare ett tall på kalenderen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Det var veldig koselig. Ja om en uke går jeg tur blant palmene i Spania, gleder meg så utrolig og da skal jeg skape meg nye minner og gleder.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg