Det har vært en fin dag, sol og varme.

 

 

 

 

Den som leter den finner i dag fant jeg disse små gule hodene, det er ett veldig tydelig tegn på vår ja utenom dette pollenet da. Hestehoven er ett vakkert og yndig syn på våren, små lubbene gule fine hoder som titter fram blant døde blader fra i fjor ja nytt liv og en ny vår deilig.

 

Men det dukker også opp mye søppel også ja alt fra ufyselige og brukte munnbind overalt, ser ikke folk forskjell på søppeldunker og naturen jeg bare lurer. Er jo ikke min eller andres jobb og plukke opp etter de som ikke klarer og putte det i lomma, for så å kaste det i nærmeste søppeldunk eller å ta det med hjem og kaste det der.

 

Satt oppe ved stanga her i byen en fin liten berg knaus som jeg kan se fra soveromsvinduet mitt, er ca 2 km oppover for å komme ditt men det er jo så vakker og fin utsikt over hele byen derfra. Har begynt å lure på om jeg burde begynne og trene litt, men så er det det med motivasjonen ja du ser hva jeg skriver. Jeg har aldri vært noe glad i å trene i treningssenter, men så har vi ett medisinsk treningssenter her i byen så kanskje jeg skal ta kontakt å se hva de kan tilby ei som meg.

 

Jeg har faktisk ikke blitt enig med meg selv om jeg skal eller ikke, men det skader vel ikke å snakke med dem. Grunnet mine begrensninger fysisk så er det lurt å snakke med dem før jeg melder meg på noen verdens ting, dyrt er det også så det er vel lenge til jeg får den muligheten det er jo bare å kutte i andre budsjett poster så går det til slutt. Ja kutte i kafe besøk og andre ting, klesposten blir vanskelig å kutte for der står det 0 fra før og fritidsposten står det også o på og matposten kan jeg ikke kutte i for der står det 300 i uka.  Det siste jeg skrev skal aldri nevnes mer, for så liten skal jeg ikke føle meg lenger selv om jeg veit selv at åpenhet om hverdagen min er det beste. Men min økonomiske situasjon skal jeg ikke nevne mer, føler meg så liten og dum etter at jeg har postet det sånn er det bare.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Det skader ikke å høre med de, evt om mestringssenteret eller andre du er i kontakt med har noen tilbud til deg. Sier som Trond-Viggo, dørstokken må være så lav av du kan subbe over. Altså at du kan gjøre litt og senere sette deg større mål. Du får til akkurat det du ønsker deg! Jeg tror på deg! Håper kvelden blir fin, klem ❤

      1. Det skal jeg gjør snakke med de på mestringssenteret om de vet om ett billig alternativ til trening, for jeg må ta noen grep der for å styrke de små muskelgruppene mine. Ellers så takker jeg for en fin og oppmuntrende kommentar.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og kvelden min har vært fin.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg