Det har vært en fin dag sånn all over, men nå er det kveld.

 

 

 

Slik har himmelen vært i hele dag med mye regn i luften, men dagen har vært fin uansett fra morgenen av og til nå. Uansett hvor ensomt det har vært så har jeg hatt det bra, jeg startet dagen med å ta meg en kaffekopp og en røyk på verandaen for røyke det skjer ikke inne.

 

Så gikk jeg meg en tur i regnet ned til byen og tuslet rundt i gatene og samlet tomflasker ble faktisk mange i dag to hele bæreposer fulle, som jeg pleier å si er at andres søppel er min sparebøsse for det blir en del i måneden av tomflaskene.

 

Gikk faktisk flere turer i dag selv om det regnet finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær, jeg pleier også og si at jeg er vanntett jeg hvis ikke så hadde jeg hatt et seriøst problem.

 

Ringte også sønnen min i dag han eldste for han ble 15 år i dag, hadde en koselig prat med han.

 

 

Men nå er det vel på tide å kneble beinhaugen å krype godt under dyne å se om man kan få seg noen timer med god nattesøvn for det føler jeg at jeg fortjener nå, så blogges vi i morgen.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Regntung dag her på Vestlandet også, men det ble heldigvis såpass opplett at jeg rakk å ta hunden på tur uten å bli søkkvåt. Kjenner det hadde vært helt greit med litt flere soldager, noen i strekk liksom. Men, jeg er flink til å kose meg inne også, bake, blogge litt, lese blogger ikke minst.
      Blitt mandag nå, i natten, håper du lager deg en fin mandag <3

      1. Ja det var en lang regnbyge her som varte nesten hele dagen her, jeg hadde med meg paraply. I dag så er det sol iallefall akkurat nå. Jeg leste mange blogger i går så ja jeg leser blogger.

        Denne dagen blir bra uansett i mine øyne iallefall.

      1. Ja det var kjempe koselig med tur. Takk for gratulasjonen til sønnen min, han bor i fosterhjem i Sauland i Telemark nei så han bor ikke hjemme hos meg.

      1. Det blir nok en fin dag, sol her også i dag. Tusen takk, du har jo også kommet høyt opp husker ikke helt hvor høyt opp men noen og 40 hvis jeg ikke husker helt feil.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei Aud-Marit, og gratulerer med dagen som var til Jr. Jeg MÅTTE bare inn og si hei, da jeg så kokkejævel la ut bloggen til Aud-Marit… jeg lurte på om det kunne være deg.. og jammen var det 😀 Så moro!!

      Håper alt er bra med deg, det var både overraskende og koselig å se og prate med deg i Kongsberg! Vi fant ut at det var veldig mange år siden sist..
      Og, håper kakene smakte 😉
      Ønsker deg en super dag, stor klem fra meg.

      1. Tusen takk for gratulasjonen til eldste mann, så koselig at du tok en tur innom og du er hjertelig velkommen tilbake når du får tid. Her er alt sånn passe bra i dag kunne ha vært bedre men sånn er det noen dager.

        Ja det var kjempe koselig å møte deg på Kongsberg marken, ja det var kjempe mange år siden sist. Kakene var kjempe gode nå har jeg spist opp alt sammen.

        Ønsker deg også en kjempe flott dag. Mange klemmer fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg