Det har faktisk regnet litt i hele dag men ikke annet en yr.

 

 

 

 

Det har regnet mer eller mindre i hele dag, er jo bare å kle seg etter været men det har ikke regnet like mye hele tiden det har mest vært yr. Har jo gått turer og tatt ett bilde når vi var på ettermiddagsturen vår, jeg tok dette og rett etter at jeg tok dette bildet så kom det både ambulanse og politi i full utrykning det viste seg at bare noen meter unna der jeg tok bilde at en eldre dame hadde blitt påkjørt av en bil da hun kom gående på en gangvei og det var på den samme gangveien som jeg og Elvis var på. Det var en bil som skulle kjøre ut på E-134 fra en bensinstasjon og det er en utkjøring som kjører rett over gangveien, og det er ikke noen god oversikt verken for gamle eller unge det spørs hvilken vei du kommer en fra byen så er de lettere og se bilen og motsatt men fra den andre siden så kan det være vanskelig for begge sider hvis det står biler nære utkjøringen og det gjorde det i dag.

 

Hadde selv gått forbi den påkjøringen og den var veldig uoversiktlig, jeg syntes det var vemmelig og gå der så jeg tok gangbrua hjem igjen og det hadde jeg planlagt uansett.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg