Det er vist mat som gjelder på blogg nå om dagen, der har jeg ikke så mye å komme med.

 

 

 

 

Ja det er vist mat som gjelder når man ser hvem og hva som opptar mange av bloggerne om dagen, jeg er ikke noe god på mat men jeg har da noen gode oppskrifter som jeg kan komme med etter hvert men ikke i kveld.

 

Jeg er glad i å lage mat men det er så kjedelig å lage mat når det bare er til meg selv da, men mat må jeg jo ha så det er ofte jeg går for lette løsninger. Er jo noen ganger jeg lager mat fra bunnen da men det er veldig sjeldent, da jeg først gjør det lager mat fra bunnen så lager jeg opp såpass mye at jeg fryser ned så jeg har.

 

Blir mye stekt selvfisket fisk nå om dagen da, blir bare ferskvannsfisk for jeg bor slik til at det er mil til nærmeste saltvann eller sjø da som man sier.

 

Kjøper ofte fisk som jeg lager fiskepinner og grateng av.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg forstår hva du mener med at det er kjedelig å lage mat bare til deg selv, men hva om du rett og slett ser på deg selv som gjest, og lager mat slik du ville gjort til en person du er glad i? Dekke et pent bord, tenne lys, dandere maten pent, ha vann i glass med isbiter og sitron osv. Du er tross alt den viktigste personen i ditt liv – du fortjener det samme som du ville tilbudt en gjest❤️

    2. Hvis det er kjedelig å lage mat kun til deg selv så kan du jo invitere noen innimellom. De fleste elsker å bli invitert til mat, jeg gjør det i alle fall 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg