Det er så godt at kvelden kom til slutt.

 

 

 

 

Dagen har gått med til å gå tur, ja jeg har jo prøv fiskelykken da fikk 2 ørret gleder meg til å ha dem til middag. Skal ha en i morgen og en på lørdag eller søndag, fisk er så godt at det kunne jeg spist hver dag jeg simpelthen elsker fisk.

 

Var også oppe hos venninnen min i dag, en dag uten henne er ingen god dag og det er gjensidig. Fant noen tomflasker i dag ja faktisk 3 stykker og det blir jo seks kroner, det er ikke så mange men alle monner drar har jeg lært.

 

Ellers så har dette vært en dag jeg faktisk bare vil glemme, å nå som kveldsmørket la seg utenfor vinduet mitt så kom de mørke tankene også. Jeg lover at jeg ikke skal skrive mer om det, men jeg har faktisk grått mer i kveld enn det jeg har gjort hele livet til sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Uff, hørtes ikke kjekt ut, dumt du skal slite med de mørke tankene dine, håper dagen i dag blir bedre, klem fra meg❤️

      1. Ja det er ikke noe særlig fint å ha det sånn men slik er det, dagen har blitt noe bedre men ikke bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg spiser også mye fisk, men fisker den dessverre ikke selv. Nei, min kommer fra Meny, OBS! eller Coop Xtra, men godt smaker den allikevel 😉 Huff, det er ikke noe godt når mørke tanker tar over, og alt bare er trist. Sender deg mange varme styrkeklemmer ❤

      1. Jeg kunne spist fisk hver dag, er ikke så rat at byens katter er glad i meg veit du de tror jo jeg er en fisk haha.

        Ja den smaker like godt den men da hadde jeg ikke hatt råd til mer enn en fiske middag i måneden.

        Jeg har det ofte slik at disse mørke og triste tankene, glad jeg skal ha samtale med psykologen igjen den 15 oktober for nå er det lenge siden.

        Takk for klemmen.

        Ønsker deg en riktig god kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Lykke til i morgen! Kjekt med fiskemiddag! Legen ringte i kveld og jeg har lungebetennelse og får antibiotika. Trasig med mørke tanker men høsten er sånn, mange som sliter da. Klem til deg fra meg! ❤️

      1. Å tusen takk for det jeg gruer meg helt forferdelig. Kjekt med fiskemiddag. Huff da lungebetennelse er ikke bra da, godt du får hjelp med antibiotika sånn at du blir frisk igjen.

        Ja det er ikke godt for den som sitter med de tankene heller, ja høsten er slik men jeg får disse tankene sommer som høst dom vinter og vår.

        Ønsker deg en fin og god kveld/natt. Og godbedring.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg