Det er når natten kommer at også tankene kommer.

 

 

 

Det finnes noen der ute som mener at mine tanker ikke er reelle eller at mine følelser ikke finnes, men da lurer jeg på hvorfor mine tanker og følelse tar fullstendig over mitt liv innimellom spesielt om natten eller om kvelden. Det er mitt store spørsmål jeg sitter igjen med i kveld/natt. Men det kommer jeg nok aldri få svar på, men det må jeg bare leve med sånn er det bare og kommer alltid til å være slik.

 

De fleste tankene går på hvordan jeg kunne ha hatt det, noe som aldri kommer til å skje så derfor skal jeg ikke skrive så mye om dem i natt. Jeg ville bare skrive at tankene er så sterke at for meg så er de reelle ikke bare noe jeg kan dytte bort, som at de ikke finnes for det gjør de og det må jeg leve med å da er det like lurt å kunne lufte dem litt på bloggen min som jeg styrer selv. Det kan faktisk ingen ta fra meg, men nå skriver jeg bare generelt om at tankene og følelsene er sterkere om kvelden og om natten.

 

Så du som leser dette får bare ta det som det er, men jeg måtte bare lufte det sånn at jeg fikk det ut av meg i natt.

 

Men det med følelser er ikke det noe som finnes, ja ja hva er det når du er lei deg eller hodestups forelsket og alle mener at du skal vise følelser skal man vise noe som ikke finnes. Da lurer jeg på en ting da tar jo psykologer helt feil når de sier at en skal vise hele følelsesregistret, kan jo ikke vise noe som ikke er reelt og ikke finnes. Er litt på tryne da burde de få skolepengene sine tilbake eller hva, jeg mener at både tanker og følelser er reelle og finnes for ellers hadde jo ikke min psykolog sagt til meg at jeg må vise alle følelser og snakke om mine tanker da jeg er hos han og ikke holde igjen på noen ting. Å grunnen til at han sier det er at hvis jeg ikke gjør det så kan han ikke få hjulpet meg på en god måte, og jeg vil jo ha god hjelp av han så derfor lufter jeg alt for han og litt av det til dere ikke alt sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Når kvelden og natten senker seg så kommer roen, og støyen stenges ute, tankene og følelsene får større spillerom og en dveler mer ved dem. Du er så menneskelig som du er og det er svaret, du er et menneske.

      Jeg synes det er fint at du deler ting som dette, psykisk og mental helse er veldig viktig å snakke om, og dele. Tusen takk ❤️

      1. Ja du har så rett i det du skriver her. Jeg syntes også det er ett viktig tema og ta opp og dele med andre.

        Ønsker deg og dine en riktig fin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja han er en flink psykolog, dyrt men godt å ha en som jeg kan gå til å prate med.

        Nei ingen kan styre hva jeg tenker og føler, det kan ikke jeg selv styre en gang.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Tanker er reelle, og følelser. Viktig å forholde seg til og snakke om det om man vil. Skriv hva du vil og det er din blogg. Veldig så varmt dere har det sørpå. Her drukner vi i sørvesten og kuling og masse regn. Akk ja. Når du har det varmt inne så hjelper det med en gulvvifte. De koster ikke allverdens hos Clas Ohlson. Hjelper på i varmen. Lett og flytte på også.
      Ønsker deg en fin helg. Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg veit det men det er ikke alle som mener det. Jeg forholder meg til dem og snakker med psykologen om det, å skriver om dem. Ja jeg skriver hva jeg vil for det er det som gjør at livet blir litt letter også.

        Ja det er veldig varmt selv med gulv vifte den hjelper ikke stort syntes jeg da, flytter den rundt i hele leiligheten.

        Ønsker deg en kjempefin dag. Sender opp litt varme og sol til dere også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg