Det er nå en mer levelig temperatur ute, og uværet er ikke her men det er lummert.

 

 

 

Ja det er fuktig og lummert i lufta men ikke så varmt som det var før i dag, uværet er rundt Askim og Mysen og opp mot Lillestrøm så vi går klar i dag i allefall foreløpig. Jeg bare håper for jeg hater faktisk lyn og torden, jeg veit at det er lynet som man må ha respekt for og det har jeg til de grader tar alle mine forhåndsregler når det gjelder lynet.

 

Skal snart på en liten kveldstur hvis været holder, jeg håper inderlig at det gjør det for nå trenger jeg faktisk en tur snart.

 

Tror det blir en tidlig kveld på meg i dag, i allefall når det har bikket midnatt og ikke klokken 02.00 og sånn som det har vært denne uka og helgen. For det ble litt sent når det er opplegg i byen og man kan finne mange tomflasker å det var det over tre hundre kroner fra onsdag til lørdag, måtte pante i går for å få plass på kjøkkenet mitt for det er ikke så stort at det gjør noe.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Ja det er noen tomflasker å finne og det er jammen bra. Her er det også overskyet og foreløpig opphold, er meldt torden og lyn og masse regn her men man kan ikke noe annet enn og vente å se om det stemmer den værmeldingen.

        Ønsker deg og dine en riktig fin dag.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Det kom ti minutter med lyn og torden i går, bare fint vær i hele dag og slik ser det ut til at det skal bli en stund. Ja regn og torden hører sommeren til sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

            1. Har du feber enda? Har du testa deg?

              Du får kose deg så godt du kan og god bedring kjære venn, ønsker deg og dine en fin dag.

              Klemmer fra meg til deg og dine.

    1. Sikkert litt feber, men garantert nedadgående. Ingen testing på meg vettu, sånt gjør jeg bare hvis jeg må. Takk for omtanke og ha en riktig fin dag 🥰

      1. Så bra at den er nedgående den feberen, jeg tenkte ikke så langt at du ikke testet annet enn da du måtte.

        Bare hyggelig jeg er en omtenksom person og vill at alle skal ha det bra.

        Dagen min blir nok så bra som den kan den.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg