Det er mye som kommer i postkassa, spesielt reklame.

 

 

 

 

Ja daglig så flyter postkassa over av reklame, så nå har jeg skaffet meg slikt klistermerke reklame uønsket. I dag fikk jeg ett brev som jeg selv hadde sendt til meg selv, tenke seg til at det tar over en uke fra jeg sender det til jeg fikk det i postkassa mi. Må jo sende meg selv noen oppmuntrende ord noen ganger, for det har seg slik at det er lenge mellom hver gang får annet enn regninger og reklame i posten.

 

Nå som jeg har satt klistermerket nei takk til reklame og uadresserte brev, så da er det bare regninger så det kan gå uker før det kommer noe i postkassa mi  derfor skriver jeg ett brev hver måned til meg selv. På startet av året så skriver jeg tolv brev, blander godt og sender ett hver måned da veit jeg jo aldri hvilket som kommer når og det er litt moro for noen ganger kommer ett flaxlodd i tillegg.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Vi har hatt sånn klistremerke i noen år, vurderte å fjerne det, så jeg får ned meg hvor det er tilbud.. håper ikke de flaxloddene går ut av dato 🤪 klem fra meg til deg 🐰

      1. Jeg trenger ikke all den reklamen får de på e post, tilbudene fra KIWI, og COOP kommer på mail. De går ikke ut på dato før i 2025 for jeg fikk løst ut premien på det jeg fikk i posten i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg