Det er mye som kan sies til en person, hva kan sies om meg. Svar på spørsmål kommer nok også her.

 

 

 

Jeg fikk spørsmål fra Helene om min musikk smak jeg liker alt utenom bare trekkspill og fele musikk, men blir det brukt med band som har andre instrumenter og sang til så er det bra. Hun lurte på min favoritt middag og det er alt utenom lutefisk, rakfisk og kjøtt jeg spiser fisk men ingen form for kjøtt, kan faktisk lage mye god vegetar mat og det er det jeg lever av bortsett fra at jeg spiser fisk.

 

Hun lurte også hvordan min oppvekst var, på det spørsmålet så kan jeg svare at fram til jeg var ni år så flyttet vi veldig mye for min far var i forsvaret så da måtte vi jo flytte ditt han ble stasjonert sånn er det bare.

Mye av min oppvekst bar preg av mye mobbing den startet så tidlig som når jeg var 6 år gammel og den fortsatte fram til jeg gikk ut av videregående har jo aldri fått være i fred for mobbingen, har jo noen som fortsatt driver psykisk mobbing enda som utfrysing og aldri bli regnet med i ett fellesskap en dag i dag. De menneskene har jeg faktisk ikke kontakt med og det har jeg faktisk gjort med vilje for jeg orker ikke mer, så da er det heller bedre å være alene her i verden.

 

Da jeg var barn så fikk jeg kastet ord etter meg som fy så dum du er kan du ikke prate norsk du da, jeg pratet jo norsk jeg pratet finnmarking kom jo fra Vardø som ligger i østfinnmark og det er da i Norge så vit jeg veit. Fikk også høre at jeg var stygg og det som verre er, og da tror man jo til slutt at man er verdiløs og ett menneske som bare folk kan bruke som hakke kylling ble jo også slått og sparket men det er historie.

 

Elvis er en Australsk terrier på 14 snart 15 år han er som meg glad i å gå tur og kose oss mye ute, han er ikke så glad i regnvær men hvem er nå det. Han elsker og bli kost med og han blir da dullet en del med, han er glad i å bli børstet og klipt men han hater og bli badet og vasket.

 

Man får jo høre til dags dato nesten daglig her på bloggen i kommentarfeltet, men jeg har kommentarfeltet slik at jeg må godkjenne kommentarene og slike kommentarer som går på meg som person blir ikke godkjent av meg for det er noen som går på meg som person som du må være totalt idiot og det som verre er de blir ikke godkjent men kanskje jeg skal gjøre det så dere får se hva folk får seg til å skrive anonymt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Så trist at du har hatt plageånder i oppveksten. Og så lenge! Uff….det fortjener du ikke. Det er det ingen som gjør. Ikke kjekt å være ensom heller. Godt du har Elvis hvertfall. Åsså en kaffivenninne du forteller om. En får prøve gjøre det beste utav det man har.

      Ønsker deg og 🐕 en fin kveld og natt.

      Mvh Helen fra Karmøy

      1. Ja jeg tar god vare på henne som jeg går opp til på kaffebesøk. Ja han lille Elvis gutten min er alt for meg gruer meg til han ikke finnes lenger så en bå bare bruke dagene med han.

        Ønsker deg og dine en riktig fin kveld og god natt.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. Mobbing er noe av det værste jeg hører om! Har ikke vært utsatt for det selv noen gang. Men jeg kan tydelig forestille meg hvor ille det må være, og hvordan det ødelegger et menneske.
      Vær stolt av deg selv, og bloggen din som mange leser.
      Stor klem sendes deg❤

      1. Takk for en god og varm tilbakemelding du sendte. Jeg skal prøve og være stolt av meg selv og bloggen min.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg