Det er mye rart som surrer rundt i hodet mitt.

 

 

 

Ja det er mange tanker som surrer rundt i hodet på meg, som roter til for meg noen av de tankene hadde det nok vært lurt å holde for seg selv vil noen si. Da sier jeg hvorfor det sier jeg for de tankene er altoppslukende akkurat nå, jeg veit at noen kanskje kommer til å plukke det jeg skriver snart fra hverandre å sikkert setter det i en annen sammenheng men det får bare være.

 

Det er ikke mye som er positivt i tankegangen i dag føler meg utrolig ubrukelig så det har ikke blitt gjort så mye, ikke annet enn å gå en liten tur ut men fyrs så kaldt  men jeg gikk jeg ut for å se om jeg fikk luftet ut de dårlige tankene men nei da de frøys fast.

 

Nå i kveld så kommer også de dumme mindreverdighets tankene, og det er en sår tanke når man føler seg slik og tårene sitter løst er jo nok bare å se to som sitter sammen og koser seg på tv. For ensomheten blir mye større når en ikke føler at en strekker til som menneske, sånn som jeg gjør nå føler meg bare som verdens største kronidiot.

 

Dere får lage dere en fin fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. På den lyse side så har du ihvertfall følelser. For å kunne ha gode (positive) følelser må en også ha dårlige (negative) følelser. Hvordan hadde du kunnet gjenkjent gode (positive) følelser uten å ha dårlige (negative) følelser? Det verste må vel være å ikke ha følelser i det hele tatt, da er man ikke mye menneske… bedre dag i morgen ønskes deg 🐰🥰

      1. Du sier noe der men det er ikke noe godt å ha det sånn som jeg har nå, jeg håper på en bedre dag i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Du er som meg – vi tenker for mye, og det er ikke langt mellom tanker og tårer! Håper du får en mye bedre dag i morra! Og husk – uansett hva du tenker så er du viktig! God klem <3

      1. Veien er kort veldig kort mellom tanker og tårer, jeg håper også på en mye bedre dag i morgen. Det er der tvilen min ligger akkurat i kveld, er jeg viktig for noen men jeg er ikke så sikker i dag takker at du sier det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Du er viktig! Tenk feks på ungene dine og venninnen din. Klart du betyr noe for dem ♥️ Og så har du alle som leser bloggen din.

      Men jeg forstår følelsen din. Og du? Drit i de som henger seg opp i det du skriver. Det er ditt liv og din blogg. Og det du skriver betyr mye for mange. Livet er ikke rosenrødt og det er viktig at det kommer frem.

      Stor klem til deg!

      1. I går klarte jeg ikke se noe som kunne gjøre dagen og tankene mine bra, men din kommentar fikk meg til å se ting i en annen retning. Ting er litt vanskelig om dagen, men det blir bedre for hver dag som går så det kan jeg vel ikke klage på nå.

        Jeg skal prøve å drite i hva andre henger seg opp i, det er ikke alltid like lett og nei livet er ikke rosenrødt selv om noen tror det.

        Lag deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg