Det er mange rare tanker om dagen, føler meg ubrukelig og lat.

 

 

 

Mange rare tanker og følelser om dagen,  både gode og ikke fullt så gode men det blir slik det er når du sitter alene hele døgnet og på  samme tid ikke klarer  det du pleier å klare. Så med det så føler du deg rimelig ubrukelig, og på samme tid ikke klarer å lage meg mat en gang ja da er du fan meg ubrukelig. Det er rart at det er den samme følelsen  jeg har når jeg føler meg ikke bra nok,  og når du ikke får til noe så banalt som å smøre brød og få kledd på meg så dagene er ikke så veldig bra.

 

Så har jeg fått helt angst for å gå ut på dette føret, og håper at det ikke utarter seg mer enn det er nå for det er helt jævlig for å si det pent.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Du er ikke ubrukelig vet du men det er klart du blir hjelpeløs i en slik situasjon.Du må tenke på at du var Max uheldig og har skadet deg,det kan du ikke noe for.Men jeg vet hvordan det er å tenke sånn for jeg har selv slitt med ryggen lenge og det hindrer meg i å gjøre ting om jeg vil aldri så mye.Smerter og hjelpesløshet sliter på psyken,man blir deppa og dermed begynner man å tenke på seg selv som ubrukelig.Du får prøve å tenke at dette er en ekstra tøff periode men at det tross alt vil gå seg til.Sender deg en varm klem.

      1. Jeg veit at det er dumt å tenke på seg selv som ubrukelig, men ja hjelpeløs var vel en bedre måte å si det på. Ja max uflaks sier jeg bare, det med at det er en tøff periode kan jeg trygt si men som du sier så går det seg til til slutt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er lett å føle seg ubrukelig når bare det å få på seg klær er en utfordring. Har vært der opp til flere ganger.
      Men du, jo lengre du går med den gipsen jo flere knep lærer du deg for å få til ting.
      Så i dag at de hadde brodder på Sport Outlet til 100 kr paret, Skikkelig bra brodder også. Får du de på beina blir du ikke så redd for å gå ut.

      1. Ikke bare utfordrende er faktisk helt umulig å få på seg lue når jeg skal ut, håper jeg lærer noen knep etter hvert for ellers blir det lange fem uker.

        Ja det hadde vært fint å ha men da må jeg ut å gå på glatta for og komme meg dit, og så må jeg ha hjelp til å få dem på meg for det hadde jo vært en liten trygghet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. håper du er blittbedre ang verk,er nok ikke lett å fungere med en arm,kan utmerket godt forstå du er redd for å gå ut,god bedring,klem fra tove

      1. Nja det er litt bedre nå men det dundrer til noen ganger og da er det ikke til å holde ut, men det går litt bedre nå. Har vært ute en tur i dag kiosken på sykehuset for jeg måtte ha en baguett som var ferdig smurt som jeg har hatt i hele dag, lenger enn det orket jeg ikke å gå for jeg spenner meg slik når jeg er ute og går redd som rakeren.

        Tusen takk.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg