Det er mandag og siste uken i juni.

 

 

 

 

 

Dagen i dag startet med at jeg var så stiv at jeg sleit med og stå opp, men det er jo bare og kreke seg opp og gå i dusjen og stå i den i en halv time i middelsvarmt vann. Så var det bare og sette på vannkokeren for og lage seg en kopp varm grønn te, det har blitt min favoritt om morgenen så leste jeg ett par blogger.

 

Det er siste uken i juni og den får gå som det pleier, så kommer juli der har jeg planer den første uken for da er det jazz festival her i byen den starter den 3 juli og avslutter den 6 juli. De tre dagene så har jeg planer om og se på og høre på musikken, og ellers så skal jeg samle tomflasker ja disse dagene så skal jeg så skal jeg det. For under disse dagene så er det mye ja mye tomflasker, i fjor så fant jeg tomflasker til over 3000 kroner per dag så det blir spennende og se hvor mye det blir i år. Det er det eneste som er planlagt for juli måned.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg