Det er lørdag og helg, legger ved en klikk, klikk i tillegg.

Reklame | Bodylab.

 

 

 

Så var det helg igjen og jeg har planer om å gjøre minst mulig på mest mulig tid, blir vel en liten tur ut mer har jeg ikke planlagt. Jo det har jeg for jeg skal se på håndball kamp mellom Norge og Tyskland i ettermiddag/ kveld, og sikker en til kjenner jeg meg rett.

 

Men selv om jeg har planlagt å ikke gjøre så mye i dag, så går det aldri etter planen får bare ta det som det kommer.

 

Slik er det alltid når jeg planlegger noe så går det aldri etter planen, jeg tar det som det kommer kommer det en telefon så går jeg til venninnen min hvis hun ringer.

 

Ps har lagt ved en klikk, klikk og den genererer ca 2 kroner pr klikk til meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Bodylab Egg Whites (500 g)//Lose Weight – The Basic Box//Fit Lifestyle – The Basic Brunch

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg