Det er jammen godt det er blitt sen kveld, så vi her i huset skal snart finne sengehalmen.

 

 

 

Nå er jeg faktisk glad for at det er blitt sent på kvelden og finne senga, for jeg er så trøtt og sliten for det har vært en lang dag og da er det utrolig godt og bare slenge seg i senga og lukke øyene. Først skal jeg ut med han gode gull gutten min sånn at han får gjort det han skal, og  så skal jeg se hvor mye søvn det blir får håpe jeg ikke må snu meg i løpet av natten for da gjør ryggen min så vondt at jeg skriker rett ut.

 

Så får en se hvordan dagen blir i morgen på bloggen og ellers i livet, jeg ønsker at det skal bli en fin dag på begge plan.

 

Takk for at du stakk innom å velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg