Det er ikke bare barn å unge som sliter i denne pandemien.

 

 

 

 

Det er vist bare barn å unge som sliter i denne pandemien utfra media, hva med oss voksne som sliter fra før er vi ubetydelige vi da. Vi blir ikke hørt eller sett vi da, jeg skulle ønske at jeg kunne få litt hjelp i denne situasjonen.

 

Jeg har prøvd å få hjelp av en psykolog men han hadde fulle lister og ventelistene er langt som ett langt uår, så der er det ikke mye hjelp å få å sist jeg prøvde å få hjelp av kommunens psykiske helseteam så mente de at jeg ikke var syk nok til å få hjelp. Hvor syk må en være må en stå på randen til å hoppe i fossen for å få hjelp, for å si det på en penere måte så får man ingen hjelp på det psykiske plan før man gjør ett selvmordsforsøk. Ikke for at jeg har det i planene men ja hvor er hjelpen når man trenger det, hadde en vært yngre enn det jeg er nå ja helst 30 år yngre så hadde jeg fått hjelp til angsten å depresjonen mye fortere enn en gjør nå. Er vel ikke min skyld at jeg er over 50 år heller.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men vil bare si jeg leser det du skriver og vet mange sliter i denne pandemien og mørketid- men jeg ønsker deg alt godt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg