Det er gøy å titte litt på statistikken.

 

 

 

Ja det er veldig moro og se på statistikken her inne og se hvem som har vært inne og lest for på den ene så ser jeg at både nettavisa, side2, side3 og Sophie Elise har vært inne og lest min blogg nesten hver dag, tenk at en toppblogger og min favoritt blogger har vært inne og lest min blogg. Så god er den jo ikke men det er kjempe smigrende at hun tar seg tid til å lese min blogg, jeg har lest hennes hver dag siden 2015 da jeg begynte og blogge første gangen.

 

Jeg skulle ønske at nettavisa eller side2 fant meg spennende nok at jeg kunne bli en slik blogger som de vil ha som skriver på side2, jeg skriver ikke noe mindre dumt enn dem som allerede er der så en gang er det vel min tur også.

 

Dere tror vel nå at jeg ikke har noe bedre og gjøre enn å ønske dette, men da kan jeg svare dere jeg har ikke annet å gjøre enn og vaske hus utenom å gå turer med lille Elvis mannen min. Jeg leser blogger og skriver blogginnlegg selv det er min hverdag, og jeg gidder faktisk ikke og planlegge noen av mine innlegg lenger som jeg gjorde før jeg skriver det som faller inn og finner en god overskrift senere eller skriver en som er passende for innlegget jeg har skrevet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg