Det er faktisk søndag 2 søndag i advent, med åpne kjøpesenter i dag.

 

 

 

Jeg sto opp tidlig i dag så det var noe nytt herfra, ja når en har rukket å spise ett helt knekkebrød å drukket 2 kopper kaffe alt så kan en si at en er tidlig på i dag. Å tenke seg til at det er på en søndag av alle ting, det er jo en dag en kan slappe av å ta det med ro men nei ikke her i gården. Har også lest de bloggene jeg pleier sånn at jeg er da i rute der også, nå skal jeg sette på tv å se om det er noe der å se på.

 

Ellers så har jeg ikke så veldig store planer, vente med å gå meg en tur det er ikke noe som haster har jo hele dagen på meg på det punktet. Her i byen er i alle fall alle butikker opp senere på dagen, så kanskje ta seg en tur ut å se om man ser noen folk ute. Jeg skal ikke handle noen verdens ting skal bare titte litt, bare se på alle dem som stresser rundt for å få handlet de gavene som må sendes senest neste uke for å være sikke på at de kommer fram til jul. Kan jo hende jeg skal kjøpe litt i løpet av de to ukene som er igjen til jul, ja for det er jo 2 søndag i advent i dag så jeg har god tid til å kjøpe inn det jeg trenger selv om det ikke er så veldig mye. Dere får kose dere i dag å ikke stress rundt så veldig, julen kommer uansett den 24 desember å det gjør den hvert år. Har i alle fall gjort det de siste 51 årene, for det er så lenge jeg har levd.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Kjempekoselig å lese blogginnlegget ditt 🙂

      Det er søndagsåpne butikker her også. Synes synd på butikkansatte i desember måned ja. Fordelen med søndagsåpne butikker er at de klarer å spre julehandelen slik at alle ikke er på kjøpesentre samtidig 🙂

      Har igjen noen få julegaver, men vet hva jeg skal ha 🙂

      Ønsker deg en kjempefin adventssøndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk for at du syntes det.

        Jeg syntes synd i de jeg også når skal de få tid til å gjøre noen verdens ting til jul da, greit å fordele trykket på sentret og smittevernreglene. Jeg er helt ferdig med mine de gavene som jeg skulle gi ble avlevert den 26.11 å det var gutta mine som jeg da hadde samvær med dem.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg