Det er en toppblogger jeg virkelig savner, jeg regner med at dere gjetter hvem det er ja det er Anne Britt.

 

 

 

Hun la ned bloggen sin i februar etter mye dritt fra nettrollene, ja jeg snakker om Anne Britt hun var en veldig inspirerende blogger. Hun tok bilder og la ut oppskrifter på mange av sine fine og gode kaker, men når hetsen ble så stor og da det begynte å gå utover barna hennes så hadde det gått for langt for henne også. Så skrev hun en bok som ga en del ramaskrik, ei gikk til og med til sak mot henne og saksøkte henne for 250000 kroner noe som jeg håper saksøkeren taper eller tapte for jeg har lest det hun hadde skrevet om henne inne på kvinneguiden og det var langt over streken.

 

Hun skriver litt i dette magasinet hun startet men det er veldig lite, det hun skrev der var noe jeg har prøvd ut og jeg kjører det økonomiske tipset hun kom med og det har nå gjort at jeg kan få spart mye mer enn det jeg hadde planlagt.

 

Jeg skulle ønske at du skrev flere gode tips på magasinet som du driver, for jeg leser og plukker opp noe av det eller prøver det ut.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg