Det er en regnfull søndag men hva gjør det.

 

 

 

 

 

 

Ja det er en regnfull søndag men det bryr jeg meg katta om, jeg skal ut på tur som jeg pleier uansett. Blir man våt så er det jo bare å vrenge av seg det jeg hadde på meg på tur, ta på tørt tøy og bare slappe av det er min måte å gjøre ting på i allefall veit ikke med deg?

 

Ut på tur aldri sur selv om været er vått og surt, så skal ikke det klare å smitte over på meg det er jo sunt for både kropp og sjel å komme seg ut. Da jeg kommer hjem så kan jeg lage meg mat og kose meg med tv er jo fotball og alt på tv, så jeg skal bare ta livet med ro når jeg har vært ute sette på noe lys og legge meg på sofaen og ta livet med ro er jo søndag.

 

 

Er jo ikke alle som er som meg men sånn skal jeg bruke søndagen, det er mitt liv og det er jeg som bestemmer over det sånn er det bare.

 

Lag deg en super søndag uansett vær.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg