Det er en nydelig dag ute idag.

 

 

 

 

 

I går hadde jeg det travelt med og plante tomater og litt annet forskjellig, får se hva det blir av det da så jeg glemte helt å blogge men en dags pause er bare greit det for min del.

 

Dagen i dag ser ut til å bli helt vidunderlig med sol og varme, jeg skal kose meg med å være mye ute og kose meg med vårsola i dag.

 

Må jo nyte dagen når den er så fin som den er her i dag, får håpe den holder seg slik i hele dag da men det er vel for mye forlangt men det er vel lov å håpe.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Dagen har vært kjempe fin. Takk nå er alle frøene i jorden, plantene må komme opp av jorden. Skal holde dere oppdatert når planten kommer og tomatene.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg