Det er en fulltids jobb og mer til hvis bloggen er det eneste levebrødet.

 

 

 

 

Det er en stor jobb og være toppblogger de har jo aldri fri, de er på ferie men gjett hvem som er med jo dataen og bloggen og alle deres sosialemedier. Sykdom kan de ikke ta fri fra men de må uansett oppdatere bloggen, blir de virkelig syke så har de ikke noe som heter sykepenger og kan ikke ta tre dagers som de som jobber i en vanlig jobb. De har selvfølgelig høyere inntekt enn de som er i en helt vanlig jobb i måneden og ikke minst i året.

 

Tenk at noen kan si at det ikke er en jobb og blogg  de tar skammelig feil, jeg er glad jeg ikke har dette som min ene inntekt jeg har min uføretrygd som er min hoved inntekt og bloggen som en trivelig hobby som jeg får utbetalt litt hver 5 måned og det er ikke så mye kan være litt over fem hundre før skatt. Det er jo moro og få betalt for en hobby jeg koser meg med, det er det ikke alle som får.

 

Nå har vi jo fått noe som heter metapic som vi kan lage legge ut produkter eller varer som man får noen kroner for så man kan nå komme opp i de fem hundre kronene litt fortere enn bare ved og skrive vanlige innlegg som jeg sitter og gjør nå, og med denne ordningen så får man betalt per klikk på linkene du har lagt ut og da går det litt fortere å komme opp til det du må for å fakturere blogg.no.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg