Det er en fin dag ute i det minste.

 

 

 

God morgen alle har prøvd og få meg selv våken nå i to timer med og lese noen fine blogger fikk meg en god latter på noen av de jeg har lest, det er mye rart folk får seg til og skrive i kommentarfeltet til folk som å beskylde folk for å kjøpe seg trafikk på bloggen sin. Det går vel ikke an og gjøre hadde det gjort det så tror jeg det er mange som hadde gjort det, det er jo joks og gjøre det så det er bedre og skrive og bare håpe på at en får noen lesere for juks står ikke i mitt hode det har vel noe med at ærlighet er det som er det beste.

 

Nå sitter jeg faktisk og gjør meg klar til og gå morgenturen med den trøtte karen på bilde øverst i innlegget, det er en ting av mye en ikke kan jukse med verken for min egen del og hans del han må jo ut for å få gått på do og jeg for og få i gang kroppen og lufte tankene mine ut med de vonde og dumme tankene og inn med nye og gode tanker.

 

Og i dag så regner det i alle fall ikke, det ser ut som det kanskje kan bli sol men akkurat nå så er det lettskyet så det er vanskelig og si.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg