Det er dager jeg ikke har noe positivt å komme med, da er jeg heller stille på bloggen.

 

 

 

Ja de dagene jeg ikke har det bra så er det stille fra meg på min egen blogg, tror faktisk det er best slik for det finnes dem som mener at når jeg skriver om at jeg samler tomflasker så er det tigging jeg driver med. Er det tigging å skrive at en må stå med ræva i lufta og samle sammen de tomflaskene man finner, nei sier jeg det er min måte å få råd til ett brød og noe pålegg. Det er jo blitt tabu å ha dårlig råd da er man hvis ikke verdt noe, men alle er like mye verdt om man har god eller dårlig råd sånn burde det være selv om det finnes dem som mener det motsatte men slik er det jo i alle samfunnslag.

 

Men fra og med nå så skal jeg bare skrive litt overfladisk hva jeg gjør om dagen, sånn at ingen har noe å ta meg på. Selv om det går på min ærlighet løs i enkelte tilfeller, livet mitt er ingen dans på roser men jeg kommer meg igjennom dagene å da er jeg fornøyd med det og det burde alle være hvis de kommer igjennom dagene med helsa i behold.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

14 kommentarer
    1. Du fortalte at du fikk en kalender i posten, fra en leser? Da har du jo litt kos du kan bloggen om hver dag 🙂 Ikkje bry deg på hva andre mener om det du skriver, husk at blogg skal være kjekt, og hvis du liker å skrive så er det det du gjør 🙂

    2. Det er jo det som er så fint med bloggen din,du skriver slik situasjonen er,dumt noen få nettroll skal ødelegge,ang økonomi,du får vel de matkassene du fikk før,det hjelper vel på?Blir en tur på et senter i dag,greit med en kaffe og se litt folk som stresser🙄jeg er ferdig med presanger,ha en fin lørdag,nå smelter snøen her,klem fra tove

      1. Ja jeg får matpose hver 14 dag med mat nok for to tre dager, så det hjelper jo litt på. Julegavene er ferdig og levert den 2 desember for min del.

        Her er det kommet mer snø de siste dagene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Kjære Aud Marit ❤️
      Nå skal du høre her; Det er ALDRI feil å være ærlig, og det er ingen skam å være fattig. Fattigdommen øker enormt, flere og flere blir fattige og i år blir det nok flere enn noen gang som møter julen med vondt i magen fordi lommeboken er tom🥲 Du skal fortsette å skrive om ditt liv, om dine dager, om hva du gjør – det er din blogg og ingen har rett til å bestemme hva du skriver om. Husk også at det er nettopp fordi du er så ærlig at det er så mange som ønsker å hjelpe deg, hadde du ikke skrevet om din dårlige økonomi hadde ikke så mange vippset deg penger, støttet spleisene dine, sendt deg klær, bøker og andre ting ❤️ Folk støtter deg og hjelper deg, fordi de ser hvor mye du sliter med å få hjulene til å gå rundt, og uten at du hadde vært ærlig om dette hadde du ikke fått all den støtten du får ❤️

      Mange flere enn man tror sliter med å få hjulene til å gå rundt nå, men få våger å være ærlige om det. Derfor er det så fint at du tørr å være ærlig – fortsett med det Aud Marit ❤️

      1. Jeg hører hva du sier, nei det er ikke eller aldri feil å være ærlig. Jeg gruer meg til jul men det er det mange som gjør, er glad jeg har meldt meg på jule arrangementet så blir det 2 timer uten ensomhet.

        Jeg syntes det er flaut når jeg ikke kan klare meg på den inntekten jeg har, jeg skal fortsette og skrive om mine dager og hva jeg gjør som jeg pleier.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Ikke bry deg om de dumme kommentarene, du! Og plukk flasker for litt ekstra inntekt! Utrolig mange som kaster pant i søpla!
      Har du fryser? En del varer på tibud nå, og det kan være lurt å hamstre litt, om du har mulighet. Julepølsene fra Gilde, f.eks, koster nå ca 20 kr. Store pakker Fjordland risgrøt til ca samme pris. Og her jeg bor selger Kiwi gårbakt brød til halv pris, før kl 12 på dagen.

      1. Skal prøve å ikke ta til meg de dumme komentarene, ja panteflasker finner jeg overalt. Har en liten frysedel i kjøleskapet mitt, er ikke mye plass i den pleier å kjøpe gårsdagens brød på kiwi.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Det er ikke alltid jeg har noe positivt å komme med jeg heller. Holder meg ikke unna blogg for det….
      Lag deg en fin dag, Aud-Marit. Bry deg ikke om de som mener ditt og mener datt. Din blogg, du bestemmer.

    6. Skulle ikke du begynne å skrive litt overflatisk og ikke bry deg om hva andre eventuelt mener om deg?Det har du visst glemt helt! Jeg venter spent på en hverdags oppdatering hver dag, men må som oftest vende skuffet tilbake igjen. Du er best når du er deg selv❣God jul, Aud Marit.

      1. Jeg har ikke glemt det men har ikke hatt noe å skrive om, skal prøve å komme med noe hver dag men da må jeg jo ha noe å skrive om.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg