Det blir nok en tidlig kveld.

 

 

Har vist vert mye ute i frisk luft, og dårlig med søvn i natt. Jeg veit ikke hvorfor jeg ikke fikk sove det veit jeg ikke, kanskje det var for det var for varmt eller noe ikke veit jeg. Så nå skal jeg kose meg litt til med tv før været setter inn, eller ikke setter inn håper det siste for jeg hater torden så for min del kan det holde seg langt unna her jeg bor.

 

Nå er det nok om været og over til noe annet, nå er jeg så trøtt at bokstavene stokker seg så hvis det er noen skrivefeil så får du ta det som det er i dag og ellers.

 

Lag deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer, blir ikke sent på meg i kveld..

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg