Det blir lange dager, folk sier ikke hei lenger de sier vi får holde avstand.

 

 

 

Hei alle sammen! Det er første gangen jeg sier hei i dag, for når man møter folk når du er ute å går tur om dagen så sier ikke folk hei lenger de sier vi får vel holde avstand. Enda vi går på hver vår side av en vei så går det vel an og si hei til hverandre, å ikke vi får vel holde avstand når vi står fem meter fra hverandre så skal det vel gå å si hei og ikke noe mer enn det. Dette kan jo bli langvarig dette ut fra en forsker uttalelse som jeg leste i dag, så dette kan bli utrolig lange dager når det kan bli helt fram til i høst som det ble beskrevet husker ikke helt hvor jeg leste det men den sto på VG sine nettsider i formiddag.

 

Men nå får det være nok om dette forferdelige viruset som roter rundt i verden.

 

Nå har jeg tenkt å si noe om dagen i dag og den har faktisk vært koselig selv om den har vært veldig lang, jeg var en tur oppom venninna mi og vi satt og skravlet litt å drakk noen kopper kaffe så var jeg oppe i butikken å handlet litt for henne og litt til meg selv også jeg måtte ha en pakke knekkebrød.

 

Ellers så har jeg brukt dagen til å ikke gjøre en dritt like greit det for man har god tid til å få gjort det en skal, jeg har jo ingen som kommer innom meg så her behøver en ikke gjøre så mye men det er jeg vant til for jeg har ingen som kommer ellers nå dagene er normale og vi ikke behøver å holde oss unna hverandre som i disse dager. Men sånn har det vært i mange år alt så dette er normalt for meg, det eneste jeg savner er å kunne gå på kafe eller i svømmehalen så blir jeg veldig alene.

 

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

2 kommentarer
    1. Ikke bruk det at ingen kommer innom deg som en unnskyldning. Vask og rydd hele hjemmet ditt, vask klær og ta all oppvask. Det hjelper MASSE på psyken når alt er på stell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg