Det blir jammen fine bilder med denne telefonen.

 

 

Jeg syntes det ble mye fine detaljer i dette bildet, her fikk jeg med meg solnedgangen i går kveld.

 

Det ble tatt på parkeringen på sykehuset her i Kongsberg, de hadde heist Pride flagget jeg kaller det for regnbueflagget men vakkert ble det i solnedgangen.

Det var en vakker solnedgang her i går, så da var det å løpe ut og få tatt bilder av den. Jeg syntes det ble fint, ble veldig fornøyd med det for det er mange detaljer jeg fikk med meg i det bildet.

 

Her fikk dere ett mye bedre bilde av flagget og jeg syntes det er fint at sykehuset også feirer mangfoldet, jeg er slik at kjærlighet er kjærlighet uansett legning. Så at kommunen og sykehuset gjør dette er å vise respekt.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Takk for at du syntes at bildene ble fine, en ting glemte jeg å ta bilder av og skrive om men det kommer og det er de pakkene som jeg fikk i posten i går.

        Ja det er kjekt med en mobil som tar gode bilder, jeg har helt forelsket meg i den telefonen.

        Jeg skal kose meg med å ta bilder, det er mye jeg må sette meg inn i når det er en helt ny telefon for meg og ett helt annet merke enn den jeg hadde.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var på tide å ha noen nye bilder, det har ikke blitt så mange det siste året for kameraet på den forrige telefonen sviktet meg det virket når det ville å ikke når jeg ville haha sånn var det med den saken.

        Jeg var faktisk ikke på fotojakt her kommer bildene til meg så det er jo bare å ta ett bilde, nå kan det faktisk skje at jeg reiser rundt for å ta bilder jeg elsker å fotografere så jeg kommer med flere etter hvert kanskje alt i kveld noen bilder fra byen jeg bor i. Så dette blir moro.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja nå blir det flere nye bilder etter hvert. Ja det første bildet er og blir fint, stemningen sto lyset for i går kveld.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg ble kjempefornøyd og vi si tusen takk, ja fotogleden er kommet tilbake til meg så nå blir det mye nye bilder på bloggen min. Jeg elsker å ta foto og nå har jeg noe å ta fine bilder og det inspirerer.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg