Det ble tur i dag også, enda vi våknet til snø.

 

 

 

Det ble en fin tur i nysnøen godt det slo om til regn og alt er smeltet vekk igjen, er så dritt lei vinter nå ser fram mot sommer håper ikke det blir for varmt i sommer men det er bedre med fint vær og ikke bare regn.

 

Gikk en tur på flere timer det var så deilig å være ute selv om det snødde og det gikk over til regn, sundt er det også å gå tur så hvorfor skal været stoppe meg. Det skal det ikke klare er jo bare å kle seg etter været, ta på sko og en allværsjakke å komme seg ut det gjør så godt etterpå.

 

Kvelden skal jeg benytte til å se på tv, er jo programmer som jeg følger med på som sommerhytta.

 

Middagen min besto av pølse i lompe som jeg gjorde i stand selv her hjemme, kjøpte pølser på 50% datovare så det var billigere.

 

Nå skal jeg avslutte her sånn at jeg ikke skriver meg bort, og det bare blir rot.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg