Det ble tatt noen bilder i går kveld og i dag.

 

 

Små hissige foreldre som til slutt satte seg på muren, ungen deres surra rundt på asfalten nedenfor trodde de jeg skulle gjøre avkommet deres noe så tok de helt feil.

 

Det var ikke gamle kroken denne krabaten, fin var den også.

 

 

 

Det er så mye fine oppsatser av blomster rundt om i byen, gamle kinoen er pyntet til Jazzfestivalen som går av stabelen den 6 til 9 juli, da skal jeg også samle masse tomflasker det skal bli moro. Er også gøy å se på folkelivet som det blir i byen de dagene, å etter de dagene så legges byen død.

 

Nå skal jeg se på tv på tv2 så blir det sommerfest fra Telemark fra Bø sommerland som jeg var på samvær med gutta mine den 16 juni, de er ved Lunde som min eldste bor og ellers rundt i Telemark.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg har alltid vært glad i å ta bilder, å nå som jeg har en mobil som tar så gode bilder så er det moro igjen.
        Da har jeg jo ett mål for turen min ta noen bilder som jeg kan legge ut på bloggen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Takk for titten. Hissige foreldre, men de vet å passe på avkommet sitt. Flotte bilder du har tatt, og så var det fine blomster å se.
      Mye fint underholdning på tv i kveld. Da koser man seg. Klem til deg fra meg.

      1. Bare hyggelig. Ja de var megahissig og jeg forsto det ikke før jeg så den lille nydelige tassen, ja de kan virkelig det å passe på sine avkom. Takk for at du syntes bildene var fine, ja de kan det med å pynte opp med blomster her i byen det er veldig mange.

        Ja det er virkelig mye fin underholdning på tv i kveld, og steder man har vært mang en gang i Telemark ja gjett om jeg også har kost meg med tv i kveld.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg