Det ble noen turer på meg i dag tre stykker og tre små regnbyger.

 

 

 

Dagen startet med frokost med kaffe og noen blogger ble lest før jeg gikk på morgentur tidlig i dag, det var deilig for jeg var nesten alene i byen bare de som skulle på jobb og skole var ute.

 

Så gikk jeg hjem og ble der en stund for og vaske og rydde mitt lille krypinn som tok bare ca en time, så leste jeg noen blogger til så gikk jeg ut igjen og da begynte det å regne litt men jeg rakk ikke å bli våt en gang så det var ikke mye . Da jeg var på vei hjem så ringte venninnen min noe som gjorde meg glad på en måte, for da fikk jeg ei å prate med som er godt når jeg ikke hadde hatt noen å prate med i hele dag. Gikk opp til henne med en gang vi skravlet over en kopp kaffe og litt kjeks, var også oppe i butikken sånn at hun fikk i hus det hun ville ha for kvelden.

 

Da jeg skulle gå hjem så regnet det litt igjen men som jeg skrev over her ett sted så var det ikke så mye for jeg ble ikke våt en gang.

 

Det regner litt nå også men det er så lite at det hjelper ikke det gran, her på Østlandet trenger vi mye regn for at naturen skal få nok vann og ikke minst drikkevann og vannmagasinene sånn at vi har nok strøm her på Østlandet ja det er vannmangel her.

 

Og så driver de og selger strømmen ut av landet når det ikke er nok strøm til oss som bor her i landet, er jo snakk om at de kanskje ha strøm restriksjoner/ rasjonering ikke veit jeg hvordan det skal foregå. Er det slik at de som bruker lite strøm skal få enda mindre, jeg bruker kun strøm til kjøleskap, tv, lade telefonen, to lamper og bruke komfyren en gang om dagen til å lage middag. Dusje det gjør jeg i svømmehallen tre ganger i uka for det er billigere for det blir 30 kroner i uka, det er mindre enn det det koster for to dusjer her hjemme når jeg ser på strømprisene sånn er det bare skulle ikke være slik i 2022 spør du meg men men.

 

 

Lag dere en fin fin fredagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg