Det ble ikke lange turen i dag, jeg har sendt e-post til blogg.no.

 

 

 

Ja det ble ikke lange turen på meg i dag, da jeg hadde stått opp så svarte jeg på en kommentar som rådet meg til å undersøke litt hvorfor det tar så lang tid før jeg får utbetalt det som jeg tjente i juli. Så jeg sendte en e-post til support for å høre hvorfor og hvor lang tid det tar å få utbetalt det men jeg har ikke fått noe svar fra dem, og så sendte jeg en e-post til egmont sin økonomi avdeling men har ikke fått noe svar derfra heller så en får vel bare vente og se.

 

Er jo ikke riktig det heller de burde jo ha svart syntes jeg da, men det syntes ikke de at de skal.

 

Da jeg drev og sendte de e-postene så ringte venninnen min og lurte på om jeg kunne handle litt for henne, hun ønsket også å ha litt selskap så vi skravlet og drakk noen kopper kaffe. Selvfølgelig gikk jeg opp og handlet for henne for da føler en at en er til nytte akkurat der og da, det er en god følelse det å føle seg til nytte for noen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så bra at du sendte epost å spurte, de svarer nok før eller siden. Jeg sendte melding til en bekjent om skatten, har heller ikke fått svar men det kommer nok når vedkommende titter innom Facebook. Sendte også e-post om refusjon av konsertbilletter siden konserten ble kansellert grunnet corona. Ellers har jeg strikket på vottene, og bestilte meg masse garn så jeg har litt vottestrikk fram mot jul. Fine gaver til folk som ikke strikker selv.
      Ønsker deg en fin kveld, og om ikke lenge en episode av Sommerhytta. Klem fra nord.

      1. Ja jeg tok det du skrev at jeg burde undersøke på alvor og gjorde det, ja de svarer vel til slutt Håper bare det ikke går så altfor lang tid da.

        Godt at du sendte melding til den bekjente angående skatten din, og at du får tilbake pengene for konsertbillettene du hadde kjøpt.

        Å ja votter er finne julegaver å få hjemmestrikket er velstrikket, jeg er alltid glad i å få hjemmestrikket til jul.

        Ønsker deg en kjempefin kveld snart sommerhytta.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg