Det ble en kort liten tur i dag.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

Det ble en ettermiddagstur i dag gikk på apoteket, å så gikk jeg langs elva her i byen og Nummedalslågen går stor å frådende. Den har ikke gått helt over sine bredder men noen steder er det vanskelig å gå tørrskodd forbi, så det er bare å se an hvor en kan gå nå som elva er stor og det fortsetter å regne.

 

Nå sitter jeg og hører på nyhetene, han der Donald Trump kan da ikke være helt riktig naglet. Mener at influensan er farligere enn Covid19 eller med andre ord er han ikke riktig klok.

 

Nå får en se hva som skjer i kveld på tv ja det er først sommerhytta så farmen , men før det så er det 71 grader nord på tv Norge. Så det er jo noe å se på på tv, da blir ikke kvelden så kjedelig.

 

 

Jeg har lagt ved en klikk klikk med julegave tips, dere ønsker jo selv om dere vil klikke eller ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Remington//Philips//Saucony//Philips//Thermos

4 kommentarer
    1. Han tullingen på andre siden av havet har på en måte rett, det er rundt 1000 personer som dør av sesonginfluensa, mer enn 3 ganger antallet som har dødd av covid-19 her i landet

      1. Ja så har han kanskje rett da men, det er kanskje en grunn til at det ikke er så mange for vi stengte jo ned landet da Covid19 kom så det ble mindre smitte som spredde seg både av covid19 og vanlig sesonginfluensa. Så der er en av årsakene til at vi har få dødsfall som er corona relatert, det må en vel ta med seg i betrakningene.

        Klem fra meg til deg.

    2. Klikket på alle produktene jeg! Vil jo at du skal få noen kroner ekstra å rutte med! Det skal sees på Sommerhytta og Farmen. Når klokka er halv tolv går jeg å legger meg. Var oppe klokken sju i morges, og kjenner at jeg er stuptrøtt. Sovner nok fort. Nå får været på dine kanter blir bra, det har vært nok regn.

      Jeg skal i eneste uke ta influensavaksinen og det tar jeg hvert eneste år. Har astma og det og få influensa gjør pusten mye verre. Trump er en narsissistisk person. Håper han ikke blir president igjen ved valget.
      Kos deg med tv underholdningen i kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Å tusen takk for klikkene.

        Jeg skal se på sommerhytta og farmen tar med meg litt av 71 grader nord også, jeg legger meg rundt midnatt. Ja jeg ønsker også på bedre vær grunnet flommen som nå er meldt hvis ikke regnet gir seg.

        Helt enig med deg der, håper heller ikke at han blir president igjen.

        Ønsker deg en riktig god tv kveld til deg også.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg