Det ble en innbringende dag i dag, og fine musikk opplevelser.

 

 

 

 

Så er kvelden kommet og jeg er sliten med stor S for å si det sånn, men det ble noen kroner i pant i løpet av dagen 200 kroner i løpet av dagen og nå i kveld ble det en full sekk til men butikken var stengt måtte ta det med hjem får pante det i morgen tidlig.

 

Ble også veldig mye fin musikk på meg når jeg gikk rundt i byens gater, på slutten i dag så var det Kurt Nilsen det var da veldig koselig og høre på hørte det helt hjem så da jeg kom hjem så gikk jeg ut på verandaen og hørte på resten av konserten.

 

Nå skal jeg glo litt på tv og slappe av litt, før jeg legger meg for i natt skal tidlig ut igjen i morgen før jeg skal ut og pante flaskene. Og da blir det flere enn det e nå for jeg skal finne flere, er gøy med festival mye penger å finne i pant og ikke minst i kontanter. Folk blir mer slep hendt i fylla har jeg merket, den som finner beholder har jeg lært leverer kun telefoner og bank kort og annen leg som førerkort og lommebøker med innhold det vandrer mye politi ute i gatene så det er ikke vanskelig.

 

Nå er det bare å ønske dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg